Wyłączenie AdBlue / SCR | EGR | DPF
Wyłączenie kłopotliwych systemów
AdBlue / SCR | EGR | DPF w samochodach ciężarowych, autobusach
Przestoje floty oraz kosztowne i nietrwałe naprawy układów AdBlue/ SCR | DPF| EGR to ogromny problem wielu firm transportowych, który może przyprawić właściciela o ból głowy. Na szczęście firma KRAFT ma na to rozwiązanie! Jesteśmy w stanie w pełni wyłączyć kłopotliwe systemy i dożywotnio rozwiązać Twoje problemy z drogą eksploatacją nowych ciężarówek.
W samochodach ciężarowych / autobusach jesteśmy w stanie m.in:
Wyłączenie AdBlue / SCR w samochodach ciężarowych, autobusach
Niestety współczesne normy doprowadziły do wysokiego stopnia skomplikowania pojazdów. Stosowane rozwiązania bardzo często są podatne na awarie, które często pojawiają się już w okresie gwarancyjnym. Uszkodzeniu ulegają sondy NOx, pompy AdBlue, wtryskiwacze, czy nawet same zbiorniki na skutek krystalizacji płynu. Niestety awaria układu AdBlue skutkuje trybem ograniczenia mocy i uniemożliwia powrót do bazy. Oprócz tego serwisy często mają problemy z diagnostyką i czasem dostępności części przez co Twoja ciężarówka może być unieruchomiony nawet na kilka tygodni.
Istnieje sposób na rozwiązanie tych problemów. Dzięki wyłączeniu trybu pełzania możesz zapobiec drogim awariom w trasie. Twoja ciężarówka będzie w stanie bezpiecznie dotrzeć do celu bez ograniczenia prędkości pomimo usterek układu AdBlue.
Istnieje też możliwość całkowitego wyłączenia SCR / AdBlue. Usługa polega na modyfikacji oprogramowania sterownika i dożywotnim wyłączeniu / usunięciu funkcjonalności układu AdBlue. Oznacza to, że Twój ciągnik siodłowy nie będzie już pobierać płynu ani zgłaszać żadnych usterek z nim związanych.
Jeśli nie jesteś pewien czy problem leży po stronie układu AdBlue / SCR nic nie szkodzi. Przyjedziemy na miejsce i w pełni zdiagnozujemy Twoją ciężarówkę, a jeśli będzie to koniecznie w ciągu zaledwie kilku godzin wyłączymy układ i będziesz w stanie kontynuować jazdę.
Wyłączenie sondy NOx w samochodach ciężarowych, autobusach
Jeśli w Twojej flocie zdarzają się częste usterki układu AdBlue związane z czujnikami NOx to możesz je wyeliminować dzięki usłudze programowego wyłączenia ich obsługi. Po modyfikacji układ AdBlue nadal działa. Usługa jest realizowana w komplecie ze zmniejszeniem zużycia AdBlue oraz wyłączeniem trybu pełzania.
Wyłączenie EGR w samochodach ciężarowych, autobusach
Jeśli w Twojej ciężarówce / autobusie pojawiają się problemy z zacinającym się zaworem EGR to usługa ta polega na jego programowej dezaktywacji / usunięciu. Po modyfikacji sterownika silnika zawór będzie zamknięty w każdych warunkach pracy silnika. Jeśli po programowym usunięciu EGR z diagnostyki okaże się, że zawór nie jest w stanie się szczelnie zamknąć to dodatkowo zamontujemy zaślepkę.
Wyłączenie DPF w samochodach ciężarowych, autobusach
Wiele współczesnych samochodów ciężarowych wyposażonych jest w filtr cząstek stałych DPF. Z założenia ma on być regenerowany podczas procesu wypalania. Niestety z biegiem czasu jego kondycja może ulec pogorszeniu, a Twój pojazd może zacząć nadmiernie często próbować wypalać filtr DPF. W efekcie może doprowadzić to do wzrostu spalania, ale przede wszystkim do niebezpiecznego zjawiska przybywania oleju i jego rozrzedzenia paliwem.
Jeśli Twój samochód ciężarowy ma już problemy z układem DPF, jest w trybie awaryjnym lub pracuje w warunkach, gdzie nie jest możliwa jego prawidłowa eksploatacja firma KRAFT ma na to rozwiązanie. Jesteśmy w stanie kompleksowo usunąć filtr DPF, zarówno jego funkcjonalność modyfikując oprogramowanie sterownika silnika jak i fizycznie usuwając wkład z wydechu.
Jedna z Naszych Realizacji
MAN TGS 32.360 2012r
Co zrobiliśmy?
- Podniesienie mocy & AdBlue/ SCR Fix
- ECU: EDC7C32 & EAS
- Odczyt/Zapis: DFB Technology DFOX
Rezultat
W aucie wykonaliśmy dożywotnią naprawę problematycznego układu AdBlue. W komplecie zostało wykonane podniesienie mocy. Dzięki wyższemu momentowi obrotowemu dostępnemu w szerszym zakresie prędkości obrotowych właściciel będzie mógł się cieszyć niższym spalaniem.

