Podniesienie Mocy
Stage 1| Stage 2/3

Podniesienie mocy w samochodach osobowych, dostawczych

Firma KRAFT Chiptuning oferuje profesjonalne zwiększenie mocy we wszystkich samochodach osobowych / dostawczych wyposażonych w układ doładowania ( turbosprężarka / kompresor) zarówno benzynowych jak i diesel. Usługi świadczymy lokalnie – oznacza to, że pojazd musisz dostarczyć do jednej z naszych siedzib.

Wykorzystujemy tylko oryginalny renomowany sprzęt dzięki czemu nasza praca jest w pełni bezpieczna, a sam proces programowania sterownika realizowany jest przez złącze diagnostyczne lub poprzez złącze fabryczne sterownika bez jego rozbierania!

Bezpieczne Podniesienie Mocy Diagnostyka Obciążeniowa

Gwarancja precyzyjnej modyfikacji mocy z pełną ochroną silnika.

Bezpieczna Diagnostyka

Podstawa bezpiecznego podniesienia mocy to diagnostyka pod obciążeniem. Powierzając nam swój samochód możesz być pewien, że modyfikacja zostanie przeprowadzona w sposób w pełni bezpieczny dla Twojego silnika.

diagnostic-analysis

Pełna Diagnoza

Każdy z pojazdów przed modyfikacją jest w pełni diagnozowany w tym pod obciążeniem oraz sprawdzana jest jego moc na seryjnych nastawach. Jeśli Twój pojazd nie będzie nadawał się na modyfikację przekażemy szczegółowe informacje, które pomogą przywrócić go do prawidłowego stanu.

Nowoczesna hamownia drogowa DynoPRO

Korzystamy z najlepszej na rynku hamowni drogowej DynoPRO oraz profesjonalnych wag bezprzewodowych amerykańskiego producenta PROFORM.

Precyzyjne ważenie pojazdów do 3200 kg

Zestaw mobilnych wag PROFORM pozwala nam precyzyjnie zważyć każdy pojazd do 3200kg. Dokładny pomiar wagi jest niezbędny dla prawidłowego zmierzenia mocy i momentu obrotowego.

Jak odbywa się chiptuning w autach osobowych i dostawczych?

Diagnostyka komputerowa

Etap 1
Dokładne ważenie pojazdu przy pomocy wagi PROFORM
Etap 2
Logowanie kluczowych parametrów (diagnostyka pod obciążeniem)
Etap 3
Pomiar mocy seryjnej
Etap 4
Odczyt zawartości sterownika silnika
Etap 5
Indywidualne przygotowanie oprogramowania (bazujące na diagnostyce oraz maksymalnych bezpiecznych nastawach dla danego silnika)
Etap 6
Wgranie nowego oprogramowania do sterownika silnika
Etap 7
Ponowne logowanie kluczowych parametrów pod obciążeniem
Etap 8
Dostrojenie oprogramowania w celu uzyskania maksymalnych bezpiecznych parametrów pracy silnika
Etap 9
Logowanie i pomiar mocy po modyfikacji
Etap 10

Jakie są maksymalne przyrosty mocy i momentu obrotowego?

Wszystko zależy od konkretnego modelu. Generalnie najczęściej zapasy konstrukcyjne przewidziane przez producenta pozwalają na poprawę osiągów o 15-20%.

W przypadku przeprowadzonych zmian mechanicznych np. montaż turbosprężarki hybrydowej, downpipe, większego intercoolera lub wydajniejszego układu wtryskowego przyrosty mogą być o wiele wyższe. Przed wykonaniem zmian mechanicznych zalecamy kontakt z nami, doradzimy co w danym egzemplarzu warto zmodyfikować, aby uzyskać lepsze rezultaty.

Jedna z Naszych Realizacji

VW Transporter T5 2.0 TDI CAAB Stage1

Co zrobiliśmy?

Parametry

Rezultat Naszej Pracy