Podniesienie Mocy
Stage 1| Stage 2/3
Podniesienie mocy w samochodach osobowych, dostawczych
Firma KRAFT Chiptuning oferuje profesjonalne zwiększenie mocy we wszystkich samochodach osobowych / dostawczych wyposażonych w układ doładowania ( turbosprężarka / kompresor) zarówno benzynowych jak i diesel. Usługi świadczymy lokalnie – oznacza to, że pojazd musisz dostarczyć do jednej z naszych siedzib.
Wykorzystujemy tylko oryginalny renomowany sprzęt dzięki czemu nasza praca jest w pełni bezpieczna, a sam proces programowania sterownika realizowany jest przez złącze diagnostyczne lub poprzez złącze fabryczne sterownika bez jego rozbierania!
Bezpieczne Podniesienie Mocy Diagnostyka Obciążeniowa
Gwarancja precyzyjnej modyfikacji mocy z pełną ochroną silnika.
Bezpieczna Diagnostyka
Podstawa bezpiecznego podniesienia mocy to diagnostyka pod obciążeniem. Powierzając nam swój samochód możesz być pewien, że modyfikacja zostanie przeprowadzona w sposób w pełni bezpieczny dla Twojego silnika.
Pełna Diagnoza
Każdy z pojazdów przed modyfikacją jest w pełni diagnozowany w tym pod obciążeniem oraz sprawdzana jest jego moc na seryjnych nastawach. Jeśli Twój pojazd nie będzie nadawał się na modyfikację przekażemy szczegółowe informacje, które pomogą przywrócić go do prawidłowego stanu.
Nowoczesna hamownia drogowa DynoPRO
Korzystamy z najlepszej na rynku hamowni drogowej DynoPRO oraz profesjonalnych wag bezprzewodowych amerykańskiego producenta PROFORM.
Precyzyjne ważenie pojazdów do 3200 kg
Zestaw mobilnych wag PROFORM pozwala nam precyzyjnie zważyć każdy pojazd do 3200kg. Dokładny pomiar wagi jest niezbędny dla prawidłowego zmierzenia mocy i momentu obrotowego.
Jak odbywa się chiptuning w autach osobowych i dostawczych?
Diagnostyka komputerowa
Dokładne ważenie pojazdu przy pomocy wagi PROFORM
Logowanie kluczowych parametrów (diagnostyka pod obciążeniem)
Pomiar mocy seryjnej
Odczyt zawartości sterownika silnika
Indywidualne przygotowanie oprogramowania (bazujące na diagnostyce oraz maksymalnych bezpiecznych nastawach dla danego silnika)
Wgranie nowego oprogramowania do sterownika silnika
Ponowne logowanie kluczowych parametrów pod obciążeniem
Dostrojenie oprogramowania w celu uzyskania maksymalnych bezpiecznych parametrów pracy silnika
Logowanie i pomiar mocy po modyfikacji
Jakie są maksymalne przyrosty mocy i momentu obrotowego?
Wszystko zależy od konkretnego modelu. Generalnie najczęściej zapasy konstrukcyjne przewidziane przez producenta pozwalają na poprawę osiągów o 15-20%.
W przypadku przeprowadzonych zmian mechanicznych np. montaż turbosprężarki hybrydowej, downpipe, większego intercoolera lub wydajniejszego układu wtryskowego przyrosty mogą być o wiele wyższe. Przed wykonaniem zmian mechanicznych zalecamy kontakt z nami, doradzimy co w danym egzemplarzu warto zmodyfikować, aby uzyskać lepsze rezultaty.
Jedna z Naszych Realizacji
VW Transporter T5 2.0 TDI CAAB Stage1
Co zrobiliśmy?
- W aucie wykonaliśmy podniesienie mocy. Jak na te gabaryty auta było jej zdecydowanie za mało, ale po modyfikacji udało się uzyskać płaski przebieg momentu i ogromne przyrosty.
Parametry
- Seria zmierzona: 98 KM / 268 Nm
- Stage1: 172 KM / 349 Nm
- Przyrost: 74KM/ 81Nm


Rezultat Naszej Pracy
- Więcej mocy pod maską!
- Płaski przebieg momentu
- Ogromne przyrosty