Wyłączenie AdBlue / SCR | EGR | DPF | FAP | Swirl | EVAP | TVA | Katalizatora

Wyłączenie kłopotliwych systemów
AdBlue / SCR | EGR | DPF | FAP | Swirl | EVAP | TVA | Katalizatora w samochodach osobowych i dostawczych

Jesteśmy w stanie w pełni wyłączyć kłopotliwe systemy i dożywotnio rozwiązać Twoje problemy z drogimi i nieskutecznymi naprawami wielu układów m.in:

Wyłączenie AdBlue / SCR w samochodach osobowych / dostawczych

Niestety współczesne normy doprowadziły do wysokiego stopnia skomplikowania pojazdów. Stosowane rozwiązania bardzo często są podatne na awarie, które często pojawiają się już w okresie gwarancyjnym. Uszkodzeniu ulegają sondy NOx, pompy AdBlue, wtryskiwacze, czy nawet same zbiorniki na skutek krystalizacji płynu. Niestety awaria układu AdBlue skutkuje trybem ograniczenia mocy i uniemożliwia dojazd do celu. Oprócz tego serwisy często mają  problemy z diagnostyką i czasem dostępności części.

Istnieje możliwość całkowitego wyłączenia SCR / AdBlue. Usługa polega na modyfikacji oprogramowania sterownika i dożywotnim wyłączeniu / usunięciu funkcjonalności układu AdBlue. Oznacza to, że Twój samochód nie będzie już pobierać płynu ani zgłaszać żadnych usterek z nim związanych.

Wyłączenie DPF / FAP w samochodach osobowych / dostawczych

Większość współczesnych samochodów osobowych / dostawczych wyposażonych jest w filtr cząstek stałych DPF / FAP. Z założenia ma on być regenerowany podczas jazdy w procesie wypalania. Niestety z biegiem czasu jego kondycja może ulec pogorszeniu, a Twój pojazd może zacząć nadmiernie często próbować wypalać filtr DPF. W efekcie może doprowadzić to do wzrostu spalania, ale przede wszystkim do niebezpiecznego zjawiska przybywania oleju i jego rozrzedzenia paliwem. Szczególnie szkodliwa dla filtra DPF jest jazda na krótkich dystansach, co uniemożliwia jego prawidłowy proces regeneracji. W takiej sytuacji jego chemiczne pranie może przynieść krótkotrwały efekt. 

Jeśli Twój samochód osobowy / dostawczy ma już poważny problemy z układem DPF, jest w trybie awaryjnym lub jeździ na krótkich dystansach, gdzie nie jest możliwa jego prawidłowa eksploatacja firma KRAFT ma na to rozwiązanie. Jesteśmy w stanie kompleksowo usunąć filtr DPF / FAP.

Wyłączenie EGR w samochodach osobowych / dostawczych

Jeśli w Twoim samochodzie osobowym / dostawczym pojawiają się problemy z zacinającym się zaworem EGR to usługa ta polega na jego programowej dezaktywacji / usunięciu. Po modyfikacji sterownika silnika zawór będzie zamknięty w każdych warunkach pracy silnika. Jeśli po programowym usunięciu EGR z diagnostyki okaże się, że zawór nie jest w stanie się szczelnie zamknąć to dodatkowo zamontujemy zaślepkę.

Wyłączenie klapek wirowych “swirl” w samochodach osobowych / dostawczych

Jeśli Twój samochód wyposażony jest w układ dolotowy z klapkami wirowymi pamiętaj, że ich nadmierny luz oprócz kontrolki “check engine” może doprowadzić do jej urwania i mechanicznego uszkodzenia Twojego silnika. Możliwe jest pełne usunięcie układu sterowania klapkami wirowym w kolektorze dolotowym. Oprócz elektronicznego usunięcia należy mechanicznie usunąć klapki oraz zastosować odpowiednie zaślepki. 

Wyłączenie EVAP - systemu pochłaniania oparów par paliwa” w samochodach osobowych / dostawczych

Częstym problemem są usterki związane z układem odprowadzania par paliwa EVAP. Jeśli w Twoim aucie benzynowym silnik nie równo pracuje lub wypadają zapłony z tego powodu to możliwe jest programowe usunięcie EVAP.

Wyłączenie TVA - przepustnicy w silnikach diesla w samochodach osobowych / dostawczych

Przepustnica w silnikach benzynowych pełni bardzo istotną rolę i reguluje ilość dostarczonej mieszanki paliwowo-powietrznej. W silnikach dieslach pełni ona znacznie mniej istotną rolę między innymi stabilizacji pracy silnika na biegu jałowym. W związku z tym istnieje możliwość dezaktywacji usunięcia tego układu w silnikach diesla.

Wyłączenie katalizatora (drugiej sondy lambda) w samochodach osobowych / dostawczych

W wielu autach benzynowych pojawia się problem z wydajnością katalizatora. Niestety zakup nowego najczęściej wiąże się z bardzo dużymi kosztami, a zamienniki nie gwarantują prawidłowej efektywności. Możliwe jest usunięcie / wyłączenie obsługi i diagnostyki katalizatora. Oznacza to, że Twój pojazd przestanie zgłaszać usterki związane z efektywnością katalizatora lub uszkodzeniem drugiej sondy lambda, ale również przestanie realizować procedurę dogrzewania katalizatora na zimnym silniku.

Wyłączenie DTC

Oprócz wyłączenia poszczególnych systemów istnieje również możliwość dezaktywacji poszczególnych kodów błędów DTC. Jeśli Twoje auto boryka się np. z powtarzającą się usterką elementu który nie jest istotny jak np. czujnik jakości AdBlue istnieje na to rozwiązanie. Po modyfikacji sterownik silnika nie będzie już zgłaszał danego kodu usterki.

Wyłączenie AdBlue / SCR w samochodach osobowych / dostawczych

Niestety współczesne normy doprowadziły do wysokiego stopnia skomplikowania pojazdów. Stosowane rozwiązania bardzo często są podatne na awarie, które często pojawiają się już w okresie gwarancyjnym. Uszkodzeniu ulegają sondy NOx, pompy AdBlue, wtryskiwacze, czy nawet same zbiorniki na skutek krystalizacji płynu. Niestety awaria układu AdBlue skutkuje trybem ograniczenia mocy i uniemożliwia dojazd do celu. Oprócz tego serwisy często mają  problemy z diagnostyką i czasem dostępności części.

Istnieje możliwość całkowitego wyłączenia SCR / AdBlue. Usługa polega na modyfikacji oprogramowania sterownika i dożywotnim wyłączeniu / usunięciu funkcjonalności układu AdBlue. Oznacza to, że Twój samochód nie będzie już pobierać płynu ani zgłaszać żadnych usterek z nim związanych.

Wyłączenie DPF / FAP w samochodach osobowych / dostawczych

Większość współczesnych samochodów osobowych / dostawczych wyposażonych jest w filtr cząstek stałych DPF / FAP. Z założenia ma on być regenerowany podczas jazdy w procesu wypalania. Niestety z biegiem czasu jego kondycja może ulec pogorszeniu, a Twój pojazd może zacząć nadmiernie często próbować wypalać filtr DPF. W efekcie może doprowadzić to do wzrostu spalania, ale przede wszystkim do niebezpiecznego zjawiska przybywania oleju i jego rozrzedzenia paliwem. Szczególnie szkodliwa dla filtra DPF jest jazda na krótkich dystansach, co uniemożliwia jego prawidłowy proces regeneracji. W takiej sytuacji jego chemiczne pranie może przynieść krótkotrwały efekt. 

Jeśli Twój samochód osobowy / dostawczy ma już poważny problemy z układem DPF, jest w trybie awaryjnym lub jeździ na krótkich dystansach, gdzie nie jest możliwa jego prawidłowa eksploatacja firma KRAFT ma na to rozwiązanie. Jesteśmy w stanie kompleksowo usunąć filtr DPF / FAP.

Wyłączenie EGR w  samochodach osobowych / dostawczych

Jeśli w Twoim samochodzie osobowym / dostawczym pojawiają się problemy z zacinającym się zaworem EGR to usługa ta polega na jego programowej dezaktywacji / usunięciu. Po modyfikacji sterownika silnika, zawór będzie zamknięty w każdych warunkach pracy silnika. Jeśli po programowym usunięciu EGR z diagnostyki okaże się, że zawór nie jest w stanie się szczelnie zamknąć to dodatkowo zamontujemy zaślepkę.

Wyłączenie klapek wirowych “swirl” w  samochodach osobowych / dostawczych

Jeśli Twój samochód wyposażony jest w układ dolotowy z klapkami wirowymi pamiętaj, że ich nadmierny luz oprócz kontrolki “check engine” może doprowadzić do jej urwania i mechanicznego uszkodzenia Twojego silnika. Możliwe jest pełne usunięcie układu sterowania klapkami wirowym w kolektorze dolotowym. Oprócz elektronicznego usunięcia należy mechanicznie usunąć klapki oraz zastosować odpowiednie zaślepki. 

Wyłączenie EVAP – systemu pochłaniania oparów par paliwa” w  samochodach osobowych / dostawczych

Częstym problemem są usterki związane z układem odprowadzania par paliwa EVAP. Jeśli w Twoim aucie benzynowym silnik nie równo pracuje lub wypadają zapłony z tego powodu to możliwe jest programowe usunięcie EVAP.

Wyłączenie TVA – przepustnicy w silnikach diesla w  samochodach osobowych / dostawczych

Przepustnica w silnikach benzynowych pełni bardzo istotną rolę i reguluje ilość dostarczonej mieszanki paliwowo-powietrznej. W silnikach dieslach pełni ona znacznie mniej istotną rolę między innymi stabilizacji pracy silnika na biegu jałowym. W związku z tym istnieje możliwość dezaktywacji usunięcia tego układu w silnikach diesla.

Wyłączenie katalizatora (drugiej sondy lambda) w  samochodach osobowych / dostawczych

W wielu autach benzynowych pojawia się problem z wydajnością katalizatora. Niestety zakup nowego najczęściej wiąże się z bardzo dużymi kosztami, a zamienniki nie gwarantują prawidłowej efektywności. Możliwe jest usunięcie / wyłączenie obsługi i diagnostyki katalizatora. Oznacza to, że Twój pojazd przestanie zgłaszać usterki związane z efektywnością katalizatora lub uszkodzeniem drugiej sondy lambda, ale również przestanie realizować procedurę dogrzewania katalizatora na zimnym silniku.

Wyłączenie DTC

Oprócz wyłączenia poszczególnych systemów istnieje również możliwość dezaktywacji poszczególnych kodów błędów DTC. Jeśli Twoje auto boryka się np. z powtarzającą się usterką elementu, który nie jest istotny jak np. czujnik jakości AdBlue – istnieje na to rozwiązanie. Po modyfikacji sterownik silnika nie będzie już zgłaszał danego kodu usterki.

Jedna z Naszych Realizacji

VW Transporter T5 2.0 TDI CAAB Stage1

Co zrobiliśmy?

Parametry

Rezultat Naszej Pracy